top of page

Boeken die meegaan op vakantie

Nog een paar nachtjes slapen en dan ben ik op weg naar Schiermonnikoog! Om jullie (en stiekem mijzelf) alvast een preview te geven van mijn ingepakte koffer heb ik voor vandaag deze blog geschreven waarin ik vertel welk leesvoer mee gaat op reis!

Ik begin met het vertellen over de tijdschriften;

IMG-20150703-WA0008.jpg

Cosmogirl

Ik neem uiteraard de Cosmogirl mee, dit tijdschrift lees ik voor het derde jaar, het liefst zou ik een abonnement nemen maar zo gaat het eigenlijk ook wel prima!

IMG-20150703-WA0007.jpg

Cosmogirl Beachboek

En ook deze zomer is die er weer; Het cosmogirl beachboek! Ik heb mezelf moeten inhouden om hem niet al te lezen, want ik wil hem bewaren voor als ik echt op vakantie ga. Het is een echte aanrader, want het zijn leuke zomerse verhalen en funfacts!

Uiteraard neem ik ook boeken mee:


Leef- Laura Maaskant

Dit boek is geschreven door Laura Maaskant, op haar vijftiende is voor het eerst bij haar kanker ontdekt. Deze vorm is erg zeldzaam. Na een lange en zware behandeling kan ze weer gaan studeren. Helaas keert de ziekte terug en haar levensverwachting is beperkt. Laura besluit om niet weer een zware behandeling te ondergaan en dus weet ze dat er binnenkort een einde aan haar leven zal komen. Ze wordt niet meer beter. In het boek ‘Leef’ beschrijft ze haar leven en wat het haar heeft geleerd.

Een E-Reader

En dan nog een tweede boek, welke weet ik nog niet... Ik moet zelf nog een boek zien te bedenken zodat ik kan afwisselen tussen een zomers boek en een boek dat wat meer aandacht nodig heeft zoals Leef. Waarschijnlijk zal ik dit boek gaan lezen op de E-Reader.

Zouden jullie een review willen lezen over het boek Leef van Laura Maaskant?

Je bericht is goed verzonden!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page