top of page

Wegwijzer

Dit is dan de eerste echte blogpost! Het begint al niet zo fijn; gisteren 1 juli zou de exacte startdatum zijn maar toen lag helaas ons internet plat. Daarom zal ik vandaag 2 artikels online zetten, deze over hoe mijn blog in elkaar zit, en de volgende is een boek review!

Om jullie een beetje wegwijs te maken leek het mij handig om het in deze blog te hebben over hoe mijn blog in elkaar zit.

Bovenin kan je klikken op ‘Home’, ‘About’, 'Contact' en ‘Social’. Home staat voor de blog zelf, hier kan je al mijn artikelen lezen! Bij About lees je wat meer over wie ik ben en wat ik hoop te bereiken met mijn blog. Contact spreekt eigenlijk voor zich. En als laatste kan je op Social klikken en daar vertel ik over mijn social media accounts en kan je via de link deze accounts makkelijker volgen! Voorbeelden zijn Instagram maar ook mijn mailadres heb ik hier doorgegeven zodat je mij kan bereiken.

Neem overal even een kijkje en ik ben benieuwd wat je van mijn blog vindt!

Hebben jullie zelf ook een blog? Zo ja, welke?

Je bericht is goed verzonden!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page