top of page

Intro

Welkom allemaal,

Leuk dat jullie komen kijken op mijn blog! Ik schrijf over fotografie, lifestyle, reizen en boeken. Eigenlijk alles wat mij bezighoudt!

Ik ben deze blog begonnen omdat het schrijven me goed af gaat en ik mijn ideeën met jullie wil delen! Ik droomde al een tijdje over een blog en ben nu ook echt van plan te gaan beginnen! Omdat ik over een ander onderwerp schrijf (i.p.v. Beauty en mode) zal het voor mij lastiger worden om tussen alle andere blogs uit te komen. Maar voor mij gaat het vooral om het delen van mijn passie, en dat is onder andere lezen en schrijven!

Bovenaan kunnen jullie naar ‘About’ gaan voor meer informatie over mij! Ik probeer minstens 3 tot 4 keer in de week te schrijven, en hoop dat dit goed te combineren is met school.

Binnenkort is het zomervakantie en ik ga dan een weekje naar Schiermonnikoog, ik ben van plan om al mijn foto’s met jullie te delen! Zo zal die blog week eruit zien:

Zondag Koffers inpakken

Maandag Bootreis/ aankomst

Dinsdag Eerste indruk

Woensdag Strand

Donderdag Dorpje bezoeken

Vrijdag Dag beschrijving

Zaterdag Dag beschrijving

Zondag Dag beschrijving

Maandag Koffers inpakken/ terugreis

Ik hoop dat jullie mijn blog vaker komen bezoeken en af en toe ook een reactie achterlaten in de comments! Alvast een fijne vakantie en veel plezier bij het lezen van mijn blog!

Liefs, Betty

Je bericht is goed verzonden!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page